Ga naar de inhoud

AVE Witgoed SeRVICE

“Een reparatie oplossing is vaak dichterbij dan u denkt. “

On-Site (Aan-Huis) Service

Dit is een service waarbij u gebruik maakt van onze service monteur op locatie (bij u aan huis). In samenwerking met u word service aan huis verricht om mogelijk een oplossing te bieden voor groot huishoudelijke apparatuur (witgoed) van vele merken.

AVE repareert uw wasmachine, wasdroger, koelkast etc. vakkundig met behulp van onze in vele jaren opgebouwde ervaring. Wij kunnen uw toestel in veel gevallen bij u aan huis herstellen, na een gedegen onderzoek. Veelal is direct een reparatie in het eerste diagnose bezoek mogelijk, de technicus informeert u hierover, anders volgt na het bezoek een prijsopgave. U bent na deze prijsopgave vrij om te beslissen of u wel of geen reparatie wenst. Op onze reparatie geven we weer 3 maanden garantie op de vervangen onderdelen.

Werk methode

Wij verrichten geen half werk. Voor het beste en meest effectieve resultaat werken wij altijd in een opbouwende manier. Dat betekent dat we in het eerste bezoek het noodzakelijke onderzoek verrichten om vast te stellen of en welk onderdeel er defect is. Als de omstandigheden het toelaten repareren we natuurlijk ook direct in het eerste bezoek. Wanneer de technicus de diagnose heeft gesteld kunnen we direct repareren uit voorraad, indien van toepassing. Mocht het onderdeel niet op voorraad zijn dan noteert de technicus wat er defect is en ontvangt u na het service bezoek een prijsopgave voor het reparatie voorstel.

Er zijn enkele uitzonderingen mogelijk waarbij onderzoek niet van toepassing is, bijvoorbeeld bij fysieke schade aan een onderdeel van het apparaat. Wanneer dit geval zich voortdoet zal dit met u worden besproken in het eerste contact met u.

Indien u een akkoord heeft gegeven voor de reparatie en de bijbehorende kosten plannen we direct na uw akkoord het vervolg bezoek in en lossen we het op. Indien u niet akkoord bent, heeft u slechts de noodzakelijke kosten betaald van het eerste service bezoek. Dan heeft u de geruststelling dat u de reparatie mogelijkheid heeft uitgeput en daarmee weloverwogen uitsluitsel heeft dat u gaat voor een andere oplossing.

Om gebruik te maken van deze service dient u simpelweg contact op te nemen met ons. Bij de aanmelding word beoordeeld of uw apparaat in aanmerking komt voor On-Site (Aan-Huis) Service. Komt uw apparaat in aanmerking kunnen we de aanmelding in gang zetten en in de meeste gevallen direct een afspraak inplannen.

  1. Onze algemene voorwaarden die van toepassing zijn bij elke service die wij bieden. Zie de knop “Algemene Voorwaarden”.
  2. Heeft u al een afspraak gepland met ons en bent u op zoek naar meer informatie omtrent de afspraak? Zie de knop “Afspraak Gepland”.

Carry-In (brengen) Service

Dit is een service mogelijkheid waarbij u het apparaat zelf binnen brengt bij ons.

Voorwaarden Carry-In (Inbreng) Service

Alleen klein huishoudelijke apparatuur nemen we aan voor reparatie. Wasmachines, wasdrogers, koelkasten, gasfornuizen etc. zijn groot huishoudelijke apparatuur en nemen we niet aan in onze werkplaats. Voor deze apparaten hebben we alleen On-Site (aan-huis) Service beschikbaar.

We hebben een reparatie service voor klein huishoudelijke apparaten (magnetron, stofzuiger etc.). Wanneer het apparaat weer gereed gemeld is kunt u het apparaat ook zelf weer afhalen. U hoeft niks aan te melden, u kunt simpelweg contact met ons opnemen, wij begeleiden u van A-Z.

Wat doen wij voor u

Wij werken snel en vakkundig. Aan de hand van onderzoek/diagnose kunnen we vast stellen welke reparatie uitgevoerd moet worden. We sturen u vervolgens een prijsopgave met bevindingen, indien de reparatiekosten boven de prijsopgave grens uitkomen. Wanneer u een akkoord geeft bestellen we direct het benodigde materiaal, indien niet op voorraad. Wanneer het bestelde materiaal geleverd is repareren we ook direct dezelfde dag en ontvangt u bericht wanneer de reparatie afgerond is. De enige beperking die we kennen, in enkele gevallen, is de levertijd van het bestelde materiaal en de beschikbaarheid daarvan.

Hieronder de speerpunten te verwachten bij een reparatie bezoek voor klein huishoudelijke apparaten :

  1. Wij nemen klein huishoudelijk apparaat aan van nagenoeg ieder merk. Heeft u toch twijfel of uw reparatie wel van toepassing is? Neem dan wel eerst contact met ons op voor de mogelijkheden.
  2. U krijgt bij inname van uw apparaat een ontvangstbewijs mee. Bewaar die goed, deze geldt ook als uw bewijs bij het afhalen.
  3. U betaald gelijktijdig met het aanleveren van uw reparatie de onderzoekskosten, per pin of contant. Dit zijn de enige verplichte kosten. Eventuele bijkomende reparatie kosten (indien van toepassing) zijn in overleg met u.
  4. U krijgt in de opvolgende werkdagen vanzelf bericht met een prijsopgave voor onze reparatie mogelijkheid, of bericht wanneer de reparatie weer afgerond is, voor afhalen.
  5. Op elke reparatie word 90 dagen garantie gegeven op de vervangen onderdelen.

Heeft u toch een vraag over uw reparatie (status), kunt u simpelweg contact met ons opnemen, binnen openingstijden, zoals altijd.

6. Zien = geloven! Goed gedaan, wereldverbeteraar!