Ga naar de inhoud

Wij bieden graag een oplossing. Wij bieden al jaren hoogwaardige service voor het merk Sony, zowel binnen garantie maar ook buiten garantie.

Binnen Garantie

Valt uw toestel nog binnen de 2 jaar fabrieksgarantie termijn, dan kunnen wij voor het merk Sony onder fabrieksgarantie voorwaarden herstellen. Vergeet daarom niet om uw factuur (aankoopbewijs) mee te nemen/paraat te hebben.

Buiten Garantie

Valt uw toestel niet meer binnen de 2 jaar fabrieksgarantie termijn, dan komt uw toestel mogelijk in aanmerking voor een coulance regeling, vanuit Sony. Dat betekent in het kort dat er rekening gehouden word met de economische levensduur, van uw toestel. U heeft dan wel uw uw factuur (aankoopbewijs) nodig. Vergeet daarom niet om uw factuur (aankoopbewijs) mee te nemen/paraat te hebben. Neemt u voor meer informatie contact met ons op.

Wat repareren wij niet?

Wij repareren tot op heden geen :

  • Autoradio
  • Autoversterker
  • Mobiele telefoon
  • Camera
  • Sony Playstation
  • E-Reader
  • Tablet/iPad

Carry-In (brengen) Service

Dit is een service mogelijkheid waarbij u het apparaat zelf binnen brengt bij ons. Wanneer het apparaat weer gereed gemeld is kunt u het apparaat ook zelf weer afhalen. U hoeft niks aan te melden, u kunt simpelweg contact met ons opnemen, wij begeleiden u van A-Z.

Tip

Toestellen vanaf 44 inch komen in aanmerking voor On-Site (aan-huis) Service. Zie uitleg On-Site (aan-huis) Service.

On-Site (Aan-Huis) Service

Dit is een service waarbij u gebruik maakt van onze service monteur op locatie (bij u aan huis). In samenwerking met u word er zoveel mogelijk service aan huis verricht om een oplossing te bieden. We hebben dekking in Noord-Nederland en Noord-Holland. Om gebruik te maken van deze service dient u een opdracht aan te melden bij Sony. Bij de aanmelding word beoordeeld of uw apparaat in aanmerking komt voor On-Site (aan-huis) Service.

Voorwaarden On-Site (aan-huis) Service

Televisies vanaf 44 inch komen in aanmerking voor deze service. Er zijn enkele uitzonderingen. Bij twijfel of u in aanmerking komt adviseren we altijd contact op te nemen met de Sony helpdesk voor uitsluitsel.

U kunt simpelweg bellen met de Sony helpdesk op tel. : 0203469524 . U kunt online aanmelden bij de website : www.mijnreparatie.nl Heeft u wel vragen, neem dan gerust contact met ons op, daar zijn we voor.

  1. Onze algemene voorwaarden die van toepassing zijn bij elke service die wij bieden. Zie de knop “Algemene Voorwaarden”.
  2. Heeft u al een afspraak gepland met ons en bent u op zoek naar meer informatie omtrent de afspraak? Zie de knop “Afspraak Gepland”.

Onze service is in nauwe samenwerking met onze service partner Option5 en de fabrikant Sony.