Ga naar de inhoud

“Heeft uw televisie kuren of is die er helemaal mee gestopt?

We bieden u graag een duurzame oplossing aan de hand van repareren.”

“Wij repareren televisies van nagenoeg elk merk.”

AVE geniet al 30+ jaar met veel succes en plezier voor consumenten en de zakelijke markt. We genieten enorm veel technische kennis vanwege onze zeer ervaren elektronica specialisten die hun opgebouwde kennis kunnen omzetten in hoge kwaliteit reparaties. Doormiddel van repareren hebben we al vele duizenden klanten kunnen helpen en zien u graag tegemoet om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Om een goede duurzame oplossing te kunnen behalen verrichten wij in bijna alle gevallen noodzakelijk fysiek onderzoek aan het toestel. Dat kost geld maar zorgt met zekerheid voor een gerichte oplossing. Zoveel mogelijk in één keer oplossen, daar gaat het immers om.

Wist u dat?

Een defecte televisie repareren is alleen mogelijk wanneer je een oorzaak van het defect hebt gevonden (isoleren van het defect).

Sommige mensen staan daar niet bij stil en denken dat je zo zou kunnen weten (of bijvoorbeeld kunt googlen) wat er aan de hand is, maar schijn bedriegt. Het is in feite een hele populaire misvatting. Wanneer iets of iemand zo maar, zonder echt te kijken, roept dat hij wel weet wat het is, moet je je als bewuste consument toch even achter je oren krabben.

De realiteit is namelijk dat elk defect opzichzelfstaand is, met alleen maar aannames kom je er niet. Zo werkt techniek niet. In deze cruciale begin fase (diagnose) een misstap maken heeft niks te maken met goed repareren of het bieden van een duurzame oplossing, waar het allemaal om te doen is. U heeft niks aan lukraak wat onderdelen vervangen en vervolgens aan te nemen dat het wel opgelost is. Denk maar eens aan het mogelijk ongewenst resultaat : er is niks zo frustrerend als een probleem wat terug keert of nog niet opgelost is en het geld al uitgegeven te hebben.

Wij werken in de juiste volgorde en streven naar 100% betrouwbaarheid.

We zien dat veel reparaties binnen 3-5 werkdagen afgerond zijn.”

Liever een monteur aan huis?

On-Site (Aan-Huis) Service

Wij kunnen ook naar u toe komen in plaats van u naar ons. Dit is een service waarbij u gebruik maakt van onze service monteur op locatie (bij u aan huis). In samenwerking met u word er zoveel mogelijk service aan huis verricht om een oplossing te bieden.

Wat repareren wij niet?

Wij repareren tot op heden geen :

  • Autoradio
  • Autoversterker
  • Mobiele telefoon
  • Camera
  • Sony Playstation
  • E-Reader
  • Tablet/iPad

Carry-In (brengen) Service

Wat doen wij voor u

Wij werken snel en vakkundig. Aan de hand van onderzoek/diagnose kunnen we vast stellen welke reparatie uitgevoerd moet worden. We sturen u vervolgens een prijsopgave met onze reparatie mogelijkheid, indien de reparatiekosten boven de prijsopgave grens uitkomen. Wanneer u een akkoord geeft bestellen we direct het benodigde materiaal, indien niet op voorraad. Wanneer het bestelde materiaal geleverd is repareren we ook direct dezelfde dag en ontvangt u bericht wanneer de reparatie afgerond is. De enige beperking die we kennen, in enkele gevallen, is de levertijd van het bestelde materiaal en de beschikbaarheid daarvan.

Hieronder de speerpunten te verwachten bij een reparatie bezoek :

  1. Wij nemen televisie reparaties aan van nagenoeg ieder merk. Is uw televisie groter dan 85 inch, neem dan wel eerst contact met ons op voor de mogelijkheden.
  2. U krijgt bij inname van uw televisie een ontvangstbewijs mee. Bewaar die goed, deze geldt ook als uw bewijs bij het afhalen.
  3. U betaald gelijktijdig met het aanleveren van uw reparatie de onderzoekskosten, per pin of contant. Dit zijn de enige verplichte kosten. Eventuele bijkomende reparatie kosten (indien van toepassing) zijn in overleg met u.
  4. U krijgt in de opvolgende werkdagen vanzelf bericht met een prijsopgave voor onze reparatie mogelijkheid, of bericht wanneer de reparatie weer afgerond is, voor afhalen.
  5. Op elke reparatie word 90 dagen garantie gegeven op de vervangen onderdelen.

Heeft u toch een vraag over uw reparatie (status), kunt u simpelweg contact met ons opnemen, binnen openingstijden, zoals altijd.

6. Thuis de TV weer aanzetten en de draad weer oppakken als nooit te voren!