Ga naar de inhoud

“Repareren voor een duurzaam morgen”

We leven nog steeds -te veel- in een weggooi-maatschappij. Waarom eigenlijk?

Reparatie is meestal beter voor het milieu, omdat de productie van een nieuw apparaat energie en grondstoffen kost. Door te repareren laat je een tegengeluid horen richting de weggooi-maatschappij.

Vandaag de dag is er in vrijwel elk type apparaat elektronica geïntegreerd. Technologie beheerst een groter deel van ons leven dan we willen weten. Wij repareren naast TV en Audio en witgoed nog veel meer type apparaten. Van meetapparatuur, alledaagse gebruiksartikelen van (A)irfryer tot (Z)onnehemel, drones etc. Zelfs koffiemachines komen soms overeen met onze technische kennis in het vak. Kortom, we doen wat we kunnen, letterlijk.

“Kunt u onze horizon nog verder verbreden met uw voorstel tot reparatie?”

Onze elektronica expertise overlapt met productgroepen waar we misschien nog nooit aan toegekomen zijn. Dat betekent dat u aan zet bent. Neem gerust contact met ons op. Nee had je al, ja kun je krijgen.

Liever een monteur aan huis, voor transport?

On-Site (Aan-Huis) Service

Wij kunnen ook naar u toe komen in plaats van u naar ons. Dit is een service waarbij u gebruik maakt van onze service monteur op locatie (bij u aan huis). In samenwerking met u word er een service aan huis verricht voor transport.

Pssst…

Verras ons met een reparatie van een product die wij nog niet eerder uitgevoerd hebben en ontvang een leuke korting, bij een succesvolle reparatie.

Wat repareren wij niet?

Wij repareren tot op heden geen :

  • Autoradio
  • Autoversterker
  • Mobiele telefoon
  • Camera
  • Sony Playstation
  • E-Reader
  • Tablet/iPad

Carry-In (brengen) Reparatie Service

Wat doen wij voor u

Wij werken snel en vakkundig. Aan de hand van onderzoek/diagnose kunnen we vast stellen welke reparatie uitgevoerd moet worden. We sturen u vervolgens een prijsopgave met onze reparatie mogelijkheid, indien de reparatiekosten boven de prijsopgave grens uitkomen. Wanneer u een akkoord geeft bestellen we direct het benodigde materiaal, indien niet op voorraad. Wanneer het bestelde materiaal geleverd is repareren we ook direct dezelfde dag. Tenslotte ontvangt u bericht wanneer de reparatie afgerond is. De enige beperking die we kennen, in enkele gevallen, is de levertijd van het bestelde materiaal en de beschikbaarheid daarvan.

Hieronder de speerpunten te verwachten bij een bezoek :

  1. Wij nemen apparatuur aan voor reparatie van nagenoeg van ieder merk en elk type. Weet u het niet zeker, neem dan eerst contact met ons op.
  2. U krijgt bij inname van uw apparatuur een ontvangstbewijs mee. Bewaar die goed, deze geldt ook als uw bewijs bij het afhalen.
  3. U betaald gelijktijdig bij het aanleveren van uw reparatie de onderzoekskosten, per pin of contant. Dit zijn de enige verplichte kosten. Eventuele bijkomende reparatie kosten (indien van toepassing) zijn in overleg met u.
  4. U krijgt in de opvolgende werkdagen vanzelf bericht met een prijsopgave voor onze reparatie mogelijkheid, of bericht wanneer de reparatie weer afgerond is, voor afhalen.
  5. Op elke reparatie word 90 dagen garantie gegeven op de verrichte reparatie.

Heeft u toch een vraag? kunt u simpelweg contact met ons opnemen, binnen openingstijden, zoals altijd.

6. Zien = geloven! Uitproberen maar, dan is het goed!